Detaily systému
Přehledně k dispozici 24/7 z libovolného počítače přes běžný internetový prohlížeč. Každý uživatel si definuje vlastní pohledy podle toho, jaká data pro svoji činnost potřebuje. Manažersky nastavitelné filtry, které omezují přístup k datům, jejichž zobrazení je pro jednotlivé uživatele nežádoucí.
Komponenty
Vlastní server
VÝHODY
- fyzická kontrola nad vlastními servery
- žádná 3. strana nemá přístup k Vašim citlivým datům
- může fungovat i bez přístupu k internetu, případně při jeho nestabilitě a výpadcích
NEVÝHODY
- vysoká počáteční investice
- náročnost s ohledem na místo (servery musí být někde umístěny) a také vlastní IT personál
- riziko ztráty dat v případě nehod či poškození serveru
Cloud
VÝHODY
- nižší primární investice a zároveň nulová potřeba vlastních IT specialistů
- snadné zálohování dat
- přístup k datům z jakéhokoliv počítače připojeného k internetu
NEVÝHODY
- potřeba stálého a kvalitního internetového připojení
- citlivá firemní data jsou uložena na úložištích 3. stran
- úroveň zabezpečení dat je mimo Vaši přímou kontrolu
KiOSK Advanced
- pořizování docházkových dat i zobrazování přehledů pracovní doby
- možnost zadávání žádostí o celodenní/dlouhodobé absence
- konfigurace až 35 druhů absencí
- 7″ dotykový displej
- identifikace bezkontaktní kartou/čipem, zadáním PINu nebo kombinací obou
- integrovaná kamera
- možnost ovládání EZS společnosti GOLDCARD
- možnost otevírání dveří/turniketů značením na terminálu
SUPREMA FS2-D
- identifikace biometrickým rozpoznáváním tváře poslední generace nebo bezkontaktní kartou/čipem
- možnost identifikace mobilním telefonem
- možnost doplnit o snímač tělesné teploty zaměstnanců
- kapacita paměti až 30 000 uživatelů
- certifikáty CE, FCC, KC, RoHS, REACH, WEEE, BT, SIG
Bezkontaktní karty a čipy
Biometrická identifikace
Mobilní telefon
Proč investovat?
Opravdu Vaše společnost docházkový systém nepotřebuje?
Úspora provozních nákladů
Pozdní příchody a předčasné odchody, neoprávněné přesčasové hodiny, neoprávněné přestávky a odchody ze zaměstnání, nepřiměřeně dlouhé pochůzky v rámci pracovní doby, prodlužování přestávek na oběd, úmyslné zkreslování a úpravy docházkových dat Vašich zaměstnanců. To všechno Vás stojí peníze.
Náš docházkový systém bude Vašim nástrojem, který Vám pomůže s těmito zlozvyky Vašich zaměstnanců skoncovat.
Úspora času vedoucích
Čas vedoucích pracovníků je velmi drahý. Vysoká míra automatizace našeho systému udělá značnou část administrativy za svého uživatele. Ten řeší pouze problémy, které opravdu vyžadují jeho pozornost. Zůstane mu tak více času na produktivní činnosti, které za něho žádný algoritmus neudělá.
Propracovaný zaměstnanecký portál, kde si zaměstnanec snadno zjistí, kolik mu zbývá dovolené, kolik má odpracovaných přesčasů případně kolik hodin musí ještě nadpracovat, kde si sám připraví a vytiskne své měsíční výkazy. Toto vše a mnohem víc si dokáže každý zaměstnanec zajistit sám a nemusí zatěžovat své vedoucí další administrativou.
Spokojený pracovník
Zaměstnanci již nemusí ztrácet čas neefektivním vyplňováním docházkových a mzdových výkazů, žádostí o dovolené ani manuálně a zdlouhavě zapisovat své příchody a odchody.
Férový systém, který měří všem stejným metrem, přehled o vlastních směnách a docházkových datech, snadné a rychlé žádosti o dovolené a jiné absence, efektivní správa flexibilní pracovní doby a práce na home office. To jsou jen některé benefity, které Vašim zaměstnancům používání našeho docházkového systému přinese.
Motorem skvělých společností jsou skvělí zaměstnanci. Náš docházkový systém je přesně ten nástroj, který Vám pomůže toho dosáhnout.
Dokonalý přehled vedoucích
Vedoucí je schopen okamžitě zkontrolovat, kdo ze zaměstnanců má odpracováno nejvíce přesčasů, kdo vyčerpal kolik dní sick, kolik zbývá jednotlivým zaměstnancům dovolené a mnohem víc.
Může kdykoliv zjistit, kteří ze zaměstnanců jsou na směně, případně kdo z nich chybí, prověřit, kde se jednotliví zaměstnanci nachází, kdo pracuje z domova nebo je na služební cestě.
A to není vše. Snadno nastavitelné filtry umožní zvolit situace, na které je uživatel upozorněn automatickými zprávami systému. Vedoucí se tedy může plně věnovat své produktivní práci. Pokud nastane situace, která si zasluhuje jeho pozornost, je na to upozorněn.
Eliminace pozdních příchodů
Pozdní příchody a předčasné odchody jsou problémem až 20 % zaměstnanců. 15 minut denně znamená 5 hodin měsíčně. Při průměrném českém platu je to více než 1000 Kč na zaměstnance každý měsíc. Opravdu počítáte s takovým zaměstnaneckým benefitem? A navíc, pozdní příchod není problémem pouze pro vedoucí, brzdí také ostatní spolupracovníky.
Provedené studie ukazují, že zavedení docházkového systému snižuje počet pozdních příchodů o 70 – 90 %.
Správa home office
Home office, alespoň částečný, se stává novým standardem. Pokud se však vezme za správný konec, nemusí přinést provozní problémy, naopak může být motorem značného nárůstu produktivity.
Na vedoucí pracovníky to však klade zvýšené nároky. Náš systém jim poskytne informace nezbytné k tomu, aby správa podřízených nebyla noční můrou, ale naopak vedla ke zvýšení efektivity práce jednotlivých zaměstnanců i celých pracovních týmů.
Stejně tak rizika pro zaměstnance, a to především problém s oddělením pracovního a soukromého času, budou vyřešena. Každý okamžitě vidí, kdy je daný pracovník k dispozici, a může ho kontaktovat.
Řešení pro společnosti všech velikostí
Nezáleží na tom, jestli jste začínající startup, rozvíjející se společnost nebo nadnárodní korporace. Společnost GOLDCARD má řešení pro organizace všech velikostí. O každého z našich klientů pečujeme se stejnou odpovědností a vášní.
Malá firma
- Přednastavené uživatelsky jednoduché cloudové řešení
- Bez potřeby vlastní IT infrastruktury a specialistů
- Úsporné a rychle dostupné
- Bez nutnosti instalace SW
- Nikdy nekončící aktualizace
- Zálohování dat
- Snadný rozvoj systému, řešení roste společně s klientem
Střední firma
- Uživatelsky nastavitelné cloudové řešení
- Vhodné pro společnosti bez vlastního IT zázemí
- Pokročilé uživatelsky nastavitelné funkce
- Nikdy nekončící aktualizace
- Zálohování dat
- Snadný rozvoj systému, řešení roste společně s klientem
Velká firma
- Řešení pro společnosti s vlastním serverem a odpovídající IT infrastrukturou
- Přizpůsobení specifickým požadavkům provozu
- Pokročilé uživatelsky nastavitelné funkce
- Propojení se stávajícími informačními systémy
- Nikdy nekončící podpora a dlouhodobé partnerství
- Řešení roste společně se zvyšujícími se nároky na identifikační systémy
Jak to celé probíhá?
Sofistikované řešení se dokonale přizpůsobí Vašemu provozu, ne naopak!
Jen tak může informační systém plnit svou základní úlohu – zefektivnění každodenního fungování Vaší společnosti.
Instalací to teprve začíná
Instalací docházkového systému společnosti GOLDCARD naše spolupráce v žádném případě nekončí, naopak. Jednou z hlavních zásad našeho podnikání je budování dlouhodobých obchodních partnerství.
Tak, jak poroste Vaše společnost, poroste s ní i tento docházkový systém. My Vám na této cestě budeme vždy spolehlivým partnerem.




Novinky
Správa lidských zdrojů v čase pandemie a po ní
CZ.01.1.02/0.0/0.0/20_321/0024249 V rámci projektu je prováděn vývoj a výzkum s cílem vytvořit prototyp nového docházkového terminálu a nového softwarového řešení...
Přečtěte si vícePřístupový systém GOLDCARD byl opět certifikován NBÚ
Dobrá zpráva z Národního bezpečnostního úřadu. Nový přístupový systém společnosti GOLDCARD byl dne 20. května 2021 opět úspěšně certifikován!
Přečtěte si víceMobilní identifikace – budoucnost na dosah ruky
Před pár dny se nám dostala do rukou každoroční studie společnosti HID týkající se vývoje a trendů v bezpečnostním sektoru....
Přečtěte si více